Nezobrazuje-li se Vám email správně, klikněte prosím zde.

Firma & živnostník roku 2018

Vodafone Firmou roku Plzeňského kraje 2011 je Comtes FHT, Era Živnostníkem roku se stal Stanislav Lusk

Novými jedničkami plzeňského byznysu jsou firma Comtes FHT zabývající se výzkumem kovových materiálů a Stanislav Lusk, jehož specializací je výstavba a rekonstrukce travnatých ploch. Krajští vítězové šestého ročníku soutěží Vodafone Firma roku 2011 a Era Živnostník roku 2011 postupují do celorepublikového finále, kde budou reprezentovat Plzeňský kraj. 

Vítězná firma Comtes FHT uspěla v konkurenci 294 společností. Působí již od roku 2000 v oblasti výzkumu, vývoje a zpracování kovu. Zaměřuje se především na aplikovaný a materiálový výzkum technologií tváření a tepelného zpracování.

O živnostenský titul bojovalo 235 podnikatelů. Vítězný Stanislav Lusk buduje a revitalizuje travnaté plochy. Tvrdí, že v celé naší republice je jen několik málo lidí, kteří by mu vědomostmi, technikou a praxí mohli konkurovat. Podnikatel také vyrábí speciální trávníková hnojiva pro fotbalová hřiště a je obchodním zástupcem holandské firmy Barenbrug pro prodej trávníkového osiva.

                                                  ► celý článek

Nejlepší firma plzeňského byznysu zkoumá vlastnosti kovových materiálů

 

Ve svých výzkumech simulují například srážky aut. „Chceme znát, jak se určité materiály chovají. Automobilky požadují, aby při srážce materiál absorboval co nejvíce energie z nárazu do sebe a co nejméně jí předal posádce,“ vysvětluje Zbyšek Nový,  spolumajitel firmy Comtes FHT.

 

Jaký je obor vašeho podnikání?
Podnikáme v oblasti výzkumu a vývoje kovových materiálů a jejich zpracování. Zabýváme se z velké části ocelemi, vyvíjíme například nové vysokopevné ale relativně levné ocele pro sériovou výrobu, například pro použití v dopravní technice nebo energetice.

Dále vyvíjíme nástrojové oceli pro tváření, např. pro formy na zápustkové kování nebo pro protlačovací nástroje. Hodně se specializujeme na oblast tváření a tepelné zpracování kovů, kromě ocelí se zabýváme slitinami hliníku, mědi, titanu, niklu a dalšími kovy.                    

                                             celý rozhovor

 

Partnerem krajských kol je Skupina ČEZ

Ekonomická recese zvýšila nároky na efektivitu

Mnoho podnikatelů podceňuje důležitost webové prezentace. Přitom právě dobře vytvořený web dokáže zvýšit konverzi návštěvníků na zákazníky, říká v rozhovoru Ladislav Řeháček, marketingový ředitel společnosti Mediatel, která je partnerem podnikatelských soutěží Vodafone Firma roku 2011 a Era Živnostník roku 2011.

Proč podporujete podnikatelské soutěže?
Malé podnikatele a drobné živnostníky podporujeme již od samotného počátku svobodného podnikání v ČR. Jako společnost zabývající se multimediálním marketingem a tvorbou webů pomáháme podnikatelům odlišit se od konkurence a získávat nové zákazníky prostřednictvím cílené firemní prezentace.

O jaké služby mají v současné době živnostníci a firemní zákazníci zájem?
Obecně se dá říci, že stále větší procento zákazníků se spíše než o celkový objem prostředků, které vynaloží na komunikaci, aktivně zajímá o reálnou výkonnost své firemní prezentace. Stávající i noví zákazníci berou při svém rozhodování více a více v úvahu jednotkový náklad na získání každé nové poptávky a dopad na svůj zisk.

Za travnatými hřišti mnohých českých fotbalových klubů stojí nový lídr plzeňských živnostníků

 

Stanislav Lusk se živí výrobou sportovních ploch a prodejem trávníkového hnojiva. Podle vlastní receptury vyrábí hnojivo tak, aby trávě „chutnalo“. K jeho oboru podnikání ho přivedl dávný sen bydlet v Anglii a mít krásný zelený a hustý trávník před domem. 

 

Co vás přivedlo k tomuto oboru?
Po vystudování zemědělské školy jsem se rozhodoval, co budu dělat. První zaměstnání bylo ještě za dob totality na Státním statku Křimice, kde jsem „přičuchl“ k agrochemikáliím. Na to konto jsem tři roky po revoluci začal prodávat zemědělské stroje, agrochemikálie a hnojiva do zemědělských podniků. Bohužel na tomto poli začalo být časem poněkud těsno. Byl jsem tedy nucen začít podnikat v jiném oboru a vrátil jsem se tak ke svému dávnému snu.


Takže jste začal stavět travnatá hřiště…
Ještě při zaměstnání jsem pro fotbalisty stavěl fotbalová hřiště, původně to byl opravdu koníček, který nakonec přerostl v hlavní podnikatelskou činnost. 

                                                      ► celý rozhovor

 

Fotokoktejl - vyhlášení vítězů

Firma roku - logopanel 2019